Měsíc zpátky se konala každoroční konference Adobe MAX 2024, kterou pořádá společnost Adobe. Tato konference odhalila zásadní posuny v jednotlivých… Více
Digichef - RSS článkyJak napsat kvalitní PR článek
PR článek musí totiž kromě podstaty produktu a cílové skupiny respektovat a reflektovat médium, ve kterém bude zveřejněn. Na každém webu očekávají návštěvníci jiné informace - někde jim jde o zábavu, jinde o detailní informace.
Přesně podle těchto zásad vaše texty napíšeme a to je také důvod, proč byste copywriting měli svěřit právě nám.
Kvalitní PR článek je takový, který nevypadá jako PR článek.
Kvalitně zpracovaný PR článek:
- Seznámí uživatele s vaším produktem či službou naprosto nenásilnou formou
- Zlepší vaši firemní image - PR články musí vždy spojit firmu či její produkt s nějakou pozitivní událostí.
- Ukáže vaši společnost jako odborníka na danou tématiku.
- Zasáhne širokou veřejnost, ovšem s možností cílení - zkrátka ho umístíte tam, kde se vyskytuje vaše cílová skupina.