Měsíc zpátky se konala každoroční konference Adobe MAX 2024, kterou pořádá společnost Adobe. Tato konference odhalila zásadní posuny v jednotlivých… Více
Digichef - RSS článkyJak vám naši PPC specialisté pomohou s bannerovou PPC reklamou
- Vytvoří atraktivní kreativu.
- Pro zvýšení efektu kampaně využijí pokročilá nastavení reklamních systémů, například remarketing.
- využijí informací ze své databáze k vyloučení zobrazení banneru na nevhodných stránkách.
Proč byste měli využít bannerovou PPC reklamu
- Je cenově výhodná. Platíte pouze za uživatele, kteří na váš banner klikli. Ty, co ho "jen" viděli, máte zdarma. Cena za klik se navíc pohybuje v řádu jednotek korun.
- Posílíte povědomí o značce.
- Bannery můžete snadno obměňovat podle aktuálních událostí.
- Budete vidět na tisících serverů v reklamní síti Google.
- Bannerovou PPC reklamu můžete přesně zacílit a dosáhnout přesně měřitelných výsledků.
V jakých situacích je bannerová PPC reklama užitečná
- Když propagujete něco, co se málo hledá. Ať už máte nějakou novinku - produkt, službu, celou firmu nebo jen akci - a nechcete spoléhat jen na vyhledávání, zvolte PPC v kontextové síti a v něm grafickou formu, která navíc podpoří známost značky.
- Bannerovou reklamu je vhodné využít i při propagaci produktů a služeb, u nichž lze vyvolat poptávku spontánně.
- Když potřebujete podpořit prodej již zavedeného produktu nebo služby.
- Pokud už využíváte PPC ve vyhledávačích či kontextové síti, ale vaše kampaň má ještě výkonnostní rezervy. Bannery tuto kampaň podpoří a daný produkt nebo služba se bude více vyhledávat. Podobným způsobem bannerová kampaň podpoří i vaše offlinové marketingové aktivity.
5 kroků k úspěšné bannerové kampani
- Navrhneme strategii, jak s pomocí bannerové reklamy dosáhnete stanovených cílů.
- Vytvoříme kreativu.
- Bannery nasadíme na servery v kontextové síti, kde se pohybuje vaše cílová skupina.
- Postaráme se o hladký průběh kampaně, průběžně budeme monitorovat úspěšnost a kampaň "ladit".
- Vyhodnotíme úspěšnost kampaně. Uvidíte, že tak vyvrátíme některé mýty, kterými je bannerová reklama opředena.
Jaká bude výše vaší investice
Cena za měsíční správu bannerové PPC kampaně se pohybuje nejčastěji v rozmezí 3000 - 7000 Kč.
Není na škodu připomenout si, že bannerová výkonová reklama placená za proklik je cenově výhodná. Předem si určíte, kolik můžete utratit, a tuto částku nic nezmění. CPC navíc v tomto případě není nijak velká.
Ideální výši investice do PPC reklamy ovlivňuje mnoho faktorů.
Proto uděláte nejlépe, když nás kontaktujete pomocí formuláře níže. Vše spolu probereme a vy získáte přesnější představu, za jakých podmínek se vám využití bannerů pro propagaci vyplatí. Také vám nastíníme, jak bude vypadat naše spolupráce.
Mohlo by vás také zajímat...
- 10 klíčových výhod PPC reklamy
- Základní pojmy výkonového marketingu
- Jak fungují PPC systémy
- S jakými PPC systémy pracujeme
- Proč PPC reklama nesmí chybět v marketingovém mixu
- Varianty odměňování za správu PPC kampaní
- Proč si pro PPC vybrat právě nás
- Jak vypadá spolupráce s námi
- Srovnání PPC reklamy s jinými formami propagace
- Na co si dát v PPC reklamě pozor