Měsíc zpátky se konala každoroční konference Adobe MAX 2024, kterou pořádá společnost Adobe. Tato konference odhalila zásadní posuny v jednotlivých… Více
Digichef - RSS článkyJak vám naše PA agentura pomůže s textovou PPC reklamou
- Vytvoříme tisíce klíčových slov.
- Napíšeme reklamní texty.
- Zajistíme hladký průběh kampaní v systémech AdWords, Sklik a Etarget a postaráme se o vaše PPC v kontextové síti. Ostatně, každý náš PA specialista k tomu má všechny dostupné certifikáty.
- Seznámíme vás se základy PPC reklamy a poradíme vám, na co byste si měli dát v PPC reklamě pozor.
Proč byste měli textovou PPC reklamu využít
Především proto, že PPC v reklamní síti je skvělý nástroj, s jehož pomocí ve vhodnou chvíli zasáhnete do nákupního rozhodování.
Uživatel vidí vaši reklamu ve chvíli, kdy je připraven nakoupit. Zbývá jen přesvědčit ho, že právě nákup u vás je tou pravou volbou. A přesně to udělá textová PPC reklama.
- PPC reklama reaguje na již existující poptávku, nemusíte ji vytvářet. To je hlavní výhoda, kterou vám PPC nabídne oproti jiným formám propagace.
- PPC reklama zvýší povědomí o vaší značce.
- PPC reklama je přesně cílitelná.
- Díky výkonové reklamě budete vidět nejen ve vyhledávačích, ale také v kontextové síti serverů Aktuálně.cz, iDnes.cz, Novinky.cz, Ihned.cz, tn.cz a dalších.
- Další důvody, proč by PPC reklama neměla chybět ve vašem marketingovém mixu...
Pro koho je PPC reklama vhodná
Výhody PPC reklamy ve vyhledávání oceníte na vysoce konkurenčních trzích. Právě díky ní se totiž dostanete ve výsledcích vyhledávání výš než vaše konkurence. Jaká z toho plyne výhoda? Například získáte lepší startovní pozici pro získání zákazníka.
Výkonová reklama obecně je trefou do černého i ve chvíli, kdy máte omezený rozpočet na marketingovou komunikaci. Sami si určíte, kolik jste schopní a ochotní do kampaně investovat.
O PPC ve vyhledávačích přemýšlejte i v případě, že se chcete vyhnout investici do optimalizace webu pro vyhledávače. Vliv textové PPC reklamy na úspěch webu bývá často porovnáván s vlivem, jaký má právě SEO.
Jaká bude výše vaší investice
Cena za měsíční správu PPC kampaně se pohybuje nejčastěji v rozmezí 5000 až 17 000 Kč. Stojí za to připomenout si velkou výhodu výkonové reklamy - sami si zvolíte, kolik do ní investujete, a to na korunu přesně.
Cenu výrazně ovlivňuje rozsah produktového portfolia, navíc si můžete vybrat z několika variant odměňování. Nejlépe proto uděláte, když se nám ozvete pomocí formuláře níže. Vše s vámi probereme, navrhneme vám ideální výši investice a nastíníme vám, jak bude vypadat naše spolupráce. Vy se pak v klidu rozhodnete, zda si pro PPC vybrat právě nás.
Levná vs. profesionální PPC kampaň
Mohlo by vás také zajímat...
- 10 klíčových výhod PPC reklamy
- Základní pojmy výkonového marketingu
- Jak fungují PPC systémy
- S jakými PPC systémy pracujeme
- Proč PPC reklama nesmí chybět v marketingovém mixu
- Varianty odměňování za správu PPC kampaní
- Proč si pro PPC vybrat právě nás
- Jak vypadá spolupráce s námi
- Srovnání PPC reklamy s jinými formami propagace
- Na co si dát v PPC reklamě pozor