Měsíc zpátky se konala každoroční konference Adobe MAX 2024, kterou pořádá společnost Adobe. Tato konference odhalila zásadní posuny v jednotlivých… Více
Digichef - RSS článkyKdyž se řekne reklamní grafika...
Reklamní grafikou rozumíme především statickou (grafické formáty JPEG a PNG), animovanou (formáty GIF a Flash) či plně interaktivní formáty (Flash s ActionScriptem) kreativu, používanou v internetových reklamních kampaních.
Co pro vás uděláme v oblasti internetové reklamní grafiky
- Vytvoříme statické, animované či plně interaktivní bannery.
- Přizpůsobíme bannery normám Sdružení pro internetovou reklamu.
- Navrhneme grafiku vhodnou pro použití v direct e-mailingových kampaních.
Proč byste měli využít reklamní grafiku pro svou propagaci
- Reklamní grafika upoutá pozornost a vyvolá zájem.
- Reklamní grafika posílí povědomí o vaší značce - bannery budou příspívat k celkovým cílům marketingové komunikace.
- Reklamní grafika vyvolá bezprostřední akci - tedy kliknutí na banner, kterým vše začíná.
Jaká je největší výhoda internetové reklamní grafiky? Na rozdíl od grafické reklamy např. v tisku přivede uživatele do prodejny (e-shopu) okamžitě poté, co klikne na banner.