Varianty odměňování za správu PPC kampaní

Při platbě za správu PPC kampaní si můžete vybrat ze tří variant odměňování. Vyberte si takovou, která pro vás bude ekonomicky nejvýhodnější!

Odměna za správu kampaně

  • Tento model se někdy také označuje jako spend a správa. To dobře vyjadřuje, že jsou v něm odděleny výdaje na kredit nakoupený přímo v PPC systémech a výdaje spojené se správou kampaně. Přesně víte, kolik investujete do PPC systémů a kolik vás bude stát správa kampaně.
  • Model s odměnou za správu kampaně je vhodný pro:
    • klienty s velkými objemy spendu,
    • klienty s kampaněmi, u kterých je cena kliku v PPC systémech velmi dynamická,
    • klienty familiérní s vnitřním fungováním PPC systémů,
    • klienty, kteří sami s PPC systémy rutinně pracují a správu chtějí outsourcovat např. pro nedostatek času či snížení nákladů.
  • Můžete si vybrat, jaké služby chcete do správy PPC kampaně zahrnout. Každý zákazník má jiné požadavky na frekvenci a podrobnost reportingu z kampaně, jiná je frekvence a rozsah změn v kampani apod. Vše je možné nastavit pro každého klienta individuálně.
  • Každý klient má v PPC systémech svůj účet, do kterého má po dobu spolupráce přístup. Klienti by ovšem neměli po dobou spolupráce provádět žádné změny.
  • Počáteční nastavení kampaně je zpoplatněno odděleně. Na druhou stranu v případě ukončení spolupráce s námi si účet může odnést. Pokud se např. v budoucnu rozhodnete spravovat si PPC kampaně vlastními silami, můžete využít nejen prvotní nastavení účtů, ale veškeré nastavení, které pro vás do té doby uděláme.
  • Kredit v PPC systémech si v této variantě platíte sami, ale samozřejmě pro vás můžeme platbu zprostředkovat, takže veškerý fakturační kontakt budete mít jen s námi. Pokud platíme kredit my, jsou pro vás účty v PPC systémech přístupné pouze pro čtení.
  • Na rozdíl od některých konkurentů si neúčtujeme žádná procenta z částky investované do PPC systémů. Nejsme tedy "motivováni" zvětšovat rozpočet na nákup v PPC systémech na hodnotu větší než nezbytně nutnou.

Odměna zahrnutá v ceně kliku

  • V tomto modelu, který se označuje také jako pevná cena kliku, platíte pouze za kliky. Do ceny kliku je již zahrnuta i naše odměna za správu kampaně.
  • Model s pevnou cenou kliku je vhodný pro:
    • klienty s menšími objemy spendu,
    • klienti, kteří si chtějí PPC reklamu nejprve vyzkoušet,
    • klienty s kampaněmi, u kterých jsou ceny kliků v PPC systémech stabilnější,
    • klienty, kteří se nechtějí detaily PPC kampaní příliš zabývat, zajímá je především výsledek,
    • klienty, kteří chtějí jistotu počtu kliků a celkové ceny.
  • Rizikem tohoto modelu odměňování u některých dodavatelů bývá malá motivace k orientaci PPC kampaně na kliky, které mají dobré konverzní poměry, ale spíše na kliky, které je snadné získat. U nás se tohoto přístupu nemusíte bát, při správě kampaně se vždy zaměřujeme primárně na konverze, ať už je platební model našeho odměňování jakýkoliv. Víme, že jen tak budete spokojeni a budete ve spolupráci s námi pokračovat.
  • Neplatíte žádné poplatky za nastavení kampaně, analýzu klíčových slov, vytváření reportů apod. Vše je zahrnuto v ceně kliků.

Odměna za realizovanou konverzi

  • V tomto modelu si kredit v PPC systémech klient platí sám. Naše odměna za správu je odvozena pouze od realizovaných konverzí. Jde o provizi z realizovaných konverzí.
  • Naše odměna za konverzi může být fixní, nebo může jít o procento z částky, kterou jste realizací konverze získali. Konkrétní nastavení modelu a odměn je předmětem jednání o spolupráci na PPC kampani.
  • Model s odměnou za realizovanou konverzi je vhodný pro:
    • klienty, kteří s námi již spolupracují delší dobu,
    • klienty s dobře definovatelnou konverzí z PPC kampaně,
    • klienty s velkými objemy spendu,
    • klienty s kampaněmi, u kterých je cena kliku v PPC systémech velmi dynamická,
    • klienty familiérní s vnitřním fungováním PPC systémů,
    • klienty, kteří sami s PPC systémy rutinně pracují a správu chtějí outsourcovat např. pro nedostatek času či snížení nákladů.
  • V tomto modelu odměňování do značné míry přebíráme riziko za váš produkt či službu, ale např. i za to, jak kvalitní webové stránky máte. Předpokladem pro realizaci kampaně v tomto modelu odměňování je předchozí spolupráce v modelech odměňování za správu kampaně nebo s pevnou cenou kliku. Během této spolupráce si můžeme udělat představu o rentabilitě takové spolupráce i pro nás.
  • V určitých případech je možné se dohodnout i na takové variantě spolupráce, kdy za vás budeme hradit i kredit v PPC systémech. Samozřejmě, že v takovém případě je příslušným způsobem navýšena i naše odměna z realizované konverze. Tento model odměňování již nespadá do oblasti PPC, ale do oblasti PPA.

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem