Mýty o bannerové reklamě

Žádný jiný způsob online propagace není opředen tolika mýty jako bannerová reklama. Pojďme se podívat na ty nejznámější a pokusme se je vyvrátit.

Mýty o bannerové reklamě

  • Bannerová slepota - oblíbený argument proti využití bannerové reklamy. Do jisté míry to pravda je – uživatelé opravdu do určité míry "otupěli" tak, že si reklamních bannerů podvědomě nevšímají. Na druhou stranu však ne všichni jsou bannerově slepí. Pokud se vyberou správné servery, kde je prostor pro bannery na vhodném místě, pak se můžete spolehnout na to, že si vás lidé všimnou. Navíc za reklamu zaplatíte, až když na ni uživatel klikne. Zaplatíte tedy za uživatele, kterého jste zaujali, ale zobrazení stovkám jiných uživatelů máte zdarma.
  • Uživatelé si bannery nezapamatují. To, že nekliknou na banner, neznamená, že ho vůbec nevidí a nezapamatují si případně značku, kterou poté hledají. Dle případových studií společnosti Google bannerová reklama zvyšuje vyhledávanost produktů inzerovaných pomocí bannerů.
  • Bannerová reklama není výkonná. Záleží na mnoha faktorech, které pozitivně ovlivní výkon bannerové kampaně. Vliv má kreativa, tedy jak banner vypadá a jakou má vypovídací hodnotu pro cílovou skupinu. Další vlivný faktor je samozřejmě umístění banneru. Úspěch ovlivňuje také konkurenceschopnost inzerovaného produktu a kvalita webu klienta. Je důležité stanovit si cíle, kterých chceme bannerovou kampaní dosáhnout.

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem